Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2016

Αναίτια και αδικαιολόγητη η μετακίνηση του Εργοδηγού Κων/νου Στράγκα από το Συνεργείο Υποστήριξης της Εκμετάλλευσης του Λιγνιτικού Κέντρου Μεγαλόπολης

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
23-6-2016
  
Αναίτια και αδικαιολόγητη η μετακίνηση του Εργοδηγού Κων/νου Στράγκα από το Συνεργείο Υποστήριξης της Εκμετάλλευσης
Η Διεύθυνση του ΛΚΜ αντί να αξιοποιεί όλο 
το προσωπικό δημιουργεί νέα «ψυγεία»
και στην κατώτερη βαθμίδα της Ιεραρχίας
  
Η Διεύθυνση του ΛΚΜ προχώρησε στην μετακίνηση του Εργοδηγού Κων/νου Στράγκα από τον Υποτομέα Υποστήριξης (πρωινό Συνεργείο) του Τομέα Εκμετάλλευσης στον Υποτομέα Ποιοτικού Ελέγχου και Διακίνησης λιγνίτη. Η μετακίνηση του συναδέλφου έγινε χωρίς καμία αιτιολογία και κυρίως χωρίς να συντρέχει κανένας υπηρεσιακός λόγος. Απλά του ανακοινώθηκε η μετακίνηση του από τις 21 Ιουνίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας η μετακίνηση έγινε με επιμονή στελεχών της ΔΛΚΜ με αδικαιολόγητες αιτιάσεις σχετικά με την εκπλήρωση των καθηκόντων του εν λόγω Συνεργείου.
Ο βασικός λόγος της μετακίνησης είναι η τακτοποίηση «ημετέρων» στην θέση του Εργοδηγού του εν λόγω Συνεργείου. 
ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ την μετακίνηση του συναδέλφου ως αυθαίρετη, αδικαιολόγητη και προσβλητική για το υπηρεσιακό και επαγγελματικό ήθος του καθώς και για την αποτελεσματική συμβολή του Συνεργείου στην απρόσκοπτη διαθεσιμότητα του ΛΚΜ μέσα σε δύσκολες και αντίξοες συνθήκες.  
Η μετακίνηση αυτή με την λογική «αποφασίζομεν και διατάζομεν», προκαλεί τους εργαζόμενους και τα Σωματεία του χώρου παραβιάζοντας δικαιώματα των εργαζομένων. 
Στη δύσκολη συγκυρία που διατρέχει η Επιχείρηση μας και το ΛΚΜ το μόνο που δεν χρειάζεται είναι ενέργειες παραγκώνισης εργαζομένων και δημιουργίας νέων «ψυγείων».
Αντίθετα απαιτείται η ενεργοποίηση και αξιοποίηση όλου του προσωπικού. 
Καλούμε τη ΔΛΚΜ να προχωρήσει άμεσα στην άρση μετακίνησης του Κων/νου Στράγκα και την παραμονή του στο πρωινό Συνεργείο του Υποτομέα Υποστήριξης του Τομέα Εκμετάλλευσης και την εμπέδωση ήρεμου εργασιακού κλίματος και σεβασμού της αξιοπρέπειας των εργαζομένων. 
Εάν η ΔΛΚΜ και η Γ.Δ./ΟΡ. δεν προβεί στην αποκατάσταση του παραπάνω προβλήματος η αγωνιστική αντίδραση του σ.κ. θα είναι ο μόνος δρόμος.
Το συνδ. κίνημα θα αποτρέψει αντεργατικές πρακτικές υπερασπίζοντας την βιώσιμη προοπτική της Επιχείρησης και του ΛΚΜ καθώς και τα δικαιώματα των εργαζομένων.  
Τα Δ.Σ. των Σωματείων
  
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: Διεύθυνση ΛΚΜ - Γ.Δ./ΟΡ. - ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ - Ε.Κ.Αρκαδίας - Μ.Μ.Ε.

Σάββατο, 18 Ιουνίου 2016

ΟΧΙ σε περικοπές εργαζομένων - Αξιοποίηση όλου του προσωπικού - Μείωση εργολαβιών - Άμεση κάλυψη κενών θέσεων εργασίας - Διασφάλιση εργασιακών δικαιωμάτων

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
15-6-2016
Συνάδελφοι - ισσες

Οι επιπτώσεις από τη δεκαπενταετή εφαρμογή των νεοφιλελεύθερων πολιτικών της λεγόμενης απελευθέρωσης της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, εκτόξευσαν το κόστος ηλεκτροδότησης, προκάλεσαν διαδοχικά πλήγματα στη ΔΕΗ, με συνέπεια να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα βιωσιμότητας, την ώρα που οι ιδιώτες παραγωγοί και μεταπράτες πλουτίζουν αξιοποιώντας το σαθρό νομοθετικό πλαίσιο και τις προκλητικές επιδοτήσεις.
Σήμερα με τα «προαπαιτούμενα» των δανειστών με το 3ο μνημόνιο επιδιώκεται μεγαλύτερη απορρύθμιση της αγοράς, περεταίρω ιδιωτικοποίηση και εφαρμογή ακόμα πιο σκληρών νεοφιλελεύθερων πολιτικών με μια σειρά μέτρων που σηματοδοτούν το τελικό στάδιο εκποίησης του Ομίλου ΔΕΗ (πώληση ΑΔΜΗΕ, του 17% της ΔΕΗ στο ΤΑΙΠΕΔ, πώληση λιγνιτικής και υδροηλεκτρικής παραγωγής της ΔΕΗ κάτω του κόστους μέσω των δημοπρασιών - ΝΟΜΕ - καθώς και τις προτάσεις Υπουργείου και Διοίκησης για συμπράξεις με ιδιώτες, μέχρι «πολλές μικρές ΔΕΗ»).
Τα αποτελέσματα εφαρμογής των παραπάνω πολιτικών κάνουν πιο εμφανείς τις επιπτώσεις τους και στο Ενεργειακό Κέντρο Μεγαλόπολης. 
Από την αδυναμία και τις δυσκολίες τροφοδοσίας με λιγνίτη στις Μονάδες για κάποιους μήνες το 2014-2015 σήμερα από τις αρχές του 2016 έχουμε σταθερά μια λιγνιτική Μονάδα εκτός λειτουργίας.
Η Ιεραρχία μπροστά στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Επιχείρηση προχωρά σε περικοπές μόνο στους εργαζόμενους.
Εξοικονόμηση δαπανών χρειάζεται και επιβάλλεται να γίνουν σε πολλά άλλα πράγματα στην λειτουργία και τη δραστηριότητα της Επιχείρησης. 
Επισημαίνουμε στην Ιεραρχία της ΔΕΗ και τις Τοπικές Διευθύνσεις του ΛΚΜ και των ΑΗΣ να μας απαντήσουν στα κάτωθι: 
1. Ποιο το όφελος για την Επιχείρηση της επαύξησης του αρχικού συμβατικού προϋπολογισμού της σύμβασης για την εκτέλεση του έργου: «Διακίνηση 4.970.000 Μ3 αγόνων και λιγνιτικού κοιτάσματος από το πεδίο Μαραθούσας του ΛΚΜ» μέχρι ποσού 1.858.212 ευρώ ;
2.   Ποιο το όφελος για την Επιχείρηση από την εγκατάσταση του προσομοιωτή στο Αλιβέρι αντί στην Μεγαλόπολη περισσότερα από 12 χρόνια τώρα με κόστος της εν λόγω επένδυσης 1,2 εκατ. ευρώ ; Η μεταφορά του επιτέλους στην Μεγαλόπολη που δεν πραγματοποιείται τι πιστοποιεί ; 
3.  Ποιο το κόστος για την Επιχείρηση από την ανάθεση εργολαβίας άντλησης εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα στο ορυχείο Κυπαρισσίων ; Ποια μελέτη υπαγόρευσε την εν λόγω ανάθεση ;
4.  Ποιο το κόστος από τις αστοχίες κολλήσεων και επιπρόσθετης επιβάρυνσης της μεταφοράς τέφρας-γύψου από τον μη έγκαιρο προγραμματισμό αντικατάστασης λόγω φθορών των ταινιών στο Σύστημα Σταθεροποίησης της 4ης Μονάδας τον τελευταίο χρόνο ;
5. Ποιο το κόστος από την παραχώρηση της μεταφοράς υδρασβέστου της 3ης Μονάδας σε εργολάβο και μη αξιοποίησης του σιλοφόρου οχήματος της Επιχείρησης και των μόνιμων οδηγών όπως γινόταν για αρκετό χρονικό διάστημα ;
6. Ποιο το κόστος από την παραχώρηση της μεταφοράς των αποβλήτων του Σ.Κ.Υ.Β.Α. της 3ης Μονάδας σε εργολάβο και μη αξιοποίησης του φορτηγού και των μόνιμων οδηγών;
7. Υπάρχουν στο ΛΚΜ τρείς Διπλωματούχοι Μηχανικοί σε «επιτελικές» θέσεις (κοινώς ψυγεία). Για πρώτη φορά πριν λίγες μέρες προσελήφθησαν στο ΛΚΜ πέντε Διπλωματούχοι Μηχανικοί με 8μηνη σύμβαση. Ποιο το κόστος από την μη πλήρη αξιοποίηση των τριών αυτών στελεχών ;
8. Στις Υπηρεσιακές Μονάδες του Λεκανοπεδίου (κυρίως σε ΛΚΜ & ΚΜΕΕ) ολόκληρος «στόλος» υπηρεσιακών οχημάτων και οχημάτων που έχουν παραχωρηθεί στη ΔΕΗ για επίβλεψη εργολαβιών «αξιοποιούνται» για την εξυπηρέτηση λίγων εργαζομένων και στελεχών σε Τρίπολη και Καλαμάτα. Ποιο το κόστος αυτών των μετακινήσεων και της συντήρησης των οχημάτων ; 
Για το Ενεργειακό Κέντρο (ΑΗΣ - ΛΚΜ) βασικά
στοιχεία πρέπει να αφορούν: 
·        Στην ολόπλευρη αξιοποίηση όλου του προσωπικού.
·        Την στήριξη του λιγνίτη και της λιγνιτικής παραγωγής.
·   Η όποια μειωμένη διαθεσιμότητα του πάγιου εξοπλισμού και των Μονάδων να αξιοποιηθεί για αναβάθμιση εξοπλισμού, συντηρήσεις, εκπαίδευση εργαζομένων.
·       Την μείωση των εργολαβιών.
·  Την κάλυψη άμεσα των κενών θέσεων σε Συνεργεία των Μονάδων και των Ορυχείων. 
·     Το σύστημα προμηθειών υλικών, ανταλλακτικών και συντηρήσεων να λειτουργεί με πλήρη τήρηση των όρων και κανόνων όπως προβλέπεται από τους σχετικούς κανονισμούς (συγκρότηση επιτροπών, κλπ) σχετικά με ζητήματα σκοπιμότητας και αποδοτικότητας καθώς και ελέγχου των παρεχόμενων υπηρεσιών από τρίτους.
· Στην άμεση αντιμετώπιση προβλημάτων που παραπάνω εντοπίζουμε με ενέργειες και λύσεις που θα αποβαίνουν σε όφελος της Επιχείρησης και των εργαζομένων.
·   Διασφάλιση των εργασιακών σχέσεων και αποτροπή περικοπής εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων. 
Δεν θα ανεχθούμε περικοπές οι οποίες σχεδιάζονται για να μειώσουν τις δαπάνες με περικοπές δικαιωμάτων των εργαζομένων.
Το συνδ. κίνημα θα αποτρέψει αντεργατικές πρακτικές υπερασπίζοντας τα δικαιώματα των εργαζομένων.
Εάν η Ιεραρχία και οι Τοπικές Διευθύνσεις ΑΗΣ & ΛΚΜ προχωρήσουν σε τέτοιες επιλογές η αγωνιστική αντίδραση του σ.κ. και των εργαζομένων θα είναι ο μόνος δρόμος.

Τα  Δ.Σ.  των  Σωματείων